Friidrott

I dag har det idrottats för fullt igen! Det var faktiskt riktigt kul, men kände av förkylningen som ligger å lurar i kroppen. Man orkade inte lika mycket (även om jag inte brukar orka mycket), och jag avstod faktiskt från att springa hundra meter, men annars försökte jag va med på allt å göra så gott jag kunde. Så jag har hoppat längd, hoppat höjd, kastat spjut, stött kula, kastat diskus, sprungit 100m häck och "lekt" lite lekar, eller vad man kallar det, oxå. Undra hur mycket träningsvärk man kommer ha i morgon??? Efter förra träningspasset kunde jag knappt röra mig på två dar, hade precis gått över tills i dag, så det blir kul på jobbet i morgon... Men vi hade bättre uppvärmning och stretching i dag, så det var ju iofs bra. Jaja, nu blev det massa intressanta saker jag skrev om här igen, men är du inte intresserad så behöver du ju inte läsa, så enkelt är det ju.

Nu känner jag faktisk för att gå å lägga mig, kroppen har inte varit på min sida i dag, och jag har mått dåligt och känt mig hänging och allmänt gnällig, så kanske bäst för alla att jag somnar å vaknar pigg i morgon. Det blir först lite jobb 8-15, och sen kommer några av min underbara vänner och hälsar på mig, det ska bli SÅ kul! Hoppas vi får en bra kväll, men jag kan inte tänka mig nått annat!

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe ja träningsvärken ligger o lurar i min kropp kan jag lova dej...ush.vill inte kliva ur sängen imån skulle jag gissa :S hoppas jobbet blir trevligt o ha en rolig kväll sen!!! kram

2007-08-25 @ 00:32:02
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: madde

Hej! Det har faktiskt gott bra. Han gnällde inget varken första eller denna natten. än så länge har han inte kissat inne heller. Eller en gång men det var richards mammas fel. han är jätte duktig och super söt. Syns imon kram

2007-08-26 @ 13:21:47
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0