Överkörd av en ångvält...

Ja det är ungefär så jag känner mig idag... Jag visste ju att jag inte var nått tränad i kroppen, men hade väl lite förträngt att man skulle få SÅ mycket träningsvärk =S. Jaja, det positiva är väl att man kommer bli mer och mer "vältränad" ju längre det går på terminen. Jag som inte alls tycker om att träna, eller rättare sagt, inte frivillgit går iväg å tränar är ju nu så illa tvungen. Å jag tyckte det var riktigt kul i går! klassen verkar oxå helt ok, så det är skönt! ska bli kul å ha en kurs där man inte bara sitter i skolbänken hela dagarna, utan får röra på sig lite oxå. Jo, jag ser nog faktiskt fram emot den här terminen! Ska ju såklart bli lite nervöst att leda olika lektioner, men det är ju oxå bra övning! Har nog i alla fall kommit på vad jag ska ha för lek på måndag, å det är skönt!

Nä nu ska jag försöka ta mig från soffan till nån mataffär, så jag kan laga lite mat här hemma sen. Får se hur bra det går, vattnet är avstängt här hela dagen i dag, så jag tappade upp lite i går, hoppas det räcker till det jag ska göra i dag. Tänk vad beroende man är av vatten...

Ha det gött alla!!!

ps Emmeli, GRATTIS till jobbet =)

Kommentarer
Postat av: Linda

http://www2.sisuidrottsutbildarna.se/
har fått svar nu o de ligger ingen tenta eller nåt sånt v.3 trodde han inte...men en inlämning efter vemdalen men de kan man ju ordna på nåt sätt :)
hela min kropp än stel som bara den...inte bra detta :S förhoppningsvis är de väl mest nu i början som de känns såhär :) ha en skön ledig dag!! kram

2007-08-22 @ 10:34:56
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: emlan

hej svej!
vilken fin blogg du har.. du är riktigt ambitiös du..he he!!
kram kram

2007-08-22 @ 14:01:29
Postat av: mli

Hello tränartjejen...:p! Kul att det känns, då har man varit duktig! Bra kämpat! Det är ju skönt att kursen känns bra, det är viktigt! Min kurs blir nog oxå intressant tror jag! Ja, det vore verkligen kul att träffas...vi skulle ju kunna ha en studiegrupps träff. Vi får ta det nån dag framöver...Må så gott igelkott! Kram

2007-08-22 @ 14:45:16
URL: http://emeliejohansson85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0