Barnvakt

image41I gårkväll hade jag tjejbesök! Syrran å Alicia var här, mycket trevligt. Vi åt lite varma mackor å kollade på film, Efter Bröllopet. Är det någon som sett den? Jag tycker faktiskt att den var ganska så bra.

Dagen som gått har oxå varit bra. Syrran ringde i morse (typ halv tio =) å frågade om jag kunde va lite barnvakt, självklart ville jag det!! Så jag åkte direkt upp till henne. Sen hade jag å Alicia en mysig förmiddag med lite lek å bus! Det gick mycket bra å Alicia var på gott humör. Den enda olyckan som hände var väl när hon spydde ner hela mig... nice =/ Nädå, det var inte så farligt! När syrran kom hem igen vid ett-tiden så tog vi en sväng till A6, men där fanns det inte mycket att se, så vi åkte snart därifrån igen. Det blev en promemad till stadsparken i stället. Där såg vi många söta små djur, bla en liten, liten killing som inte kan ha varit många dagar. Vi hade tur som precis undvek regnet. Började regna när vi nästan var hemma.

I morgon ska jag få finbesök av Madde och Linda, det ska bli mycket trevligt! Undra vad vi ska fika på för nått gott??!! Vad är ni sugna på tjejer?


Kommentarer
Postat av: madde

Jag kommer vid 3 det lovar jag!! Jag vet dock inte vad jag är sugen på...något gott ;)
syns imon kramis

2007-07-05 @ 21:19:32
URL: http://madde86.blogg.se
Postat av: Linda

vad som helst bara de är du som bakat :)
ses imån!!

2007-07-05 @ 21:23:48
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0