En skön dag!

I går hade jag en riktigt skön dag. Jag å David åkte med syrran, hennes man och Alicia till min mammas barndomshem där en av mina morbröder fortfarande bor kvar. Mamma å pappa var oxå där. Vi hade en lugn och skön dag och bara kopplade av! Var ute mycket och tittade på blommor, fikade å hade det härligt. David å syrrans man passade på att fiska lite i ån som rinner nedanför huset.
Jag å pappa letade upp kattungarna som var sex veckor gamla, gissa om de var söta!!! Kunde knappt slita mig därifrån sen... Typiskt såklart var ju att batteriet i kameran tog slut precis när vi hittat katterna... Men jag lånade mammas kamera å tog massa kort, men de har hon hemma så tyvärr kan jag inte visa upp de små dunbollarna, men de kanske kommer en annan gång!
Lite bilder fick jag i alla fall, såklart är de flesta på Alicia =)

image29
David på fisketurné, tyvärr inget napp...

image30
En riktig blomsterflicka!

image31
Otroligt fina gula liljor

image32

Första gången Alicia träffade en katt!

Kommentarer
Postat av: madde

Jag kan kanske inte på torsdag för då ska jag på personal möte kl 19. Så hellre fredag för mig..
kram

2007-07-02 @ 13:12:50
URL: http://madde86.blogg.se
Postat av: Linda

ja jag till 15 ons-fre...kväll imån. sen är jag blank hela helgen än så länge...
va på ditt jobb idag o köpte lite fika me min mormor men såg dej inte :S
härliga bilder förresten...mycket!!

2007-07-02 @ 13:29:54
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0