Årets första dopp

Jaha då har man tagit årets första dopp då, om än med torrdräkt på sig =)
Det började ju inte så bra dock... Efter att vi äntligen fått på oss all utrustning så var man ju en aningens varm, så det var skönt att gå ner i vattnet. Men sen hände nått, vet inte riktigt vad. Jag fick sån panikångest och ville absolut inte dyka. Tvärvände å sa att jag skulle gå upp igen. Men snälla David å Eva pratade en stund med mig, sen dök de andra iväg å jag å Eva var kvar å snorklade en stund. Sen gick det bra å vi dök en sväng. Det var jättefin sikt, lungt vatten och perfekt dyk-dag! Vi såg massa småfisk och en jättestor kräfta! Vi dök utmed en "klippvägg" och det var jättefint.
Efter första dyket grillade vi och vilade oss lite, sen blev det ett andradyk oxå. Det gick superbra, så det var skönt! Nu vill jag snart dyka igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

skönt att de gick bra tillslut! hoppas folket kommer å besöker dej trots allt...sj har jag ju redan fikat idag så de får nog räcka!! ha en trevlig midsommar!!!

2007-06-21 @ 14:31:25
URL: http://lindaijnkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0