I väntan på Alicia...

I dag steg jag upp tidigt för att va mig! Hade ställt klockan så jag inte skulle försova mig, vilket jag såklart hade gjort annars. Så nu har jag faktiskt redan hunnit med att äta frukost och åkt till Maxi å handlat. Så skönt att åka å handla så här tidigt på morgonen. Det var ju nästan inget folk alls där. Skönt å kunna gå där utan å trängas å krånga sig fram med vagnen.
Nu sitter jag här å väntar på att Alicia ska komma. Ska bli så kul, undra vad vi ska göra för något... Kanske gå ut å gå en sväng. Det är ju sol, men det blåser lite kallt, så vi får se.

Tack Emelie för tippset till mat, tyvärr tycker ju inte syrran om p-sallad, så det fick bli enchiladas i stället!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är sååå lugnt...jag satt faktiskt i valet och kvalet om vad jag skulle ge för tips. Det var mellan enchiladas och p-sallad med kotletter, men jag valde att skriva kotletter - skojigt va?! Hoppas att du har det skoj med din lilla Alicia...!

2007-06-14 @ 15:07:24
Postat av: madde

va kul å mysa med alicia idag. själv får jag mysa med Elvis..Mys marsvin som hon fick idag. inte riktigt lika kul som en liten bebis. Men mjukt och lent iaf. Hehe..ses ivkäll va!!;)
kram

2007-06-14 @ 16:21:45
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0