Packat

Så nu har jag packat inför eftermiddagens äventyr. Känns inte så lockande att ta på sig underställ, tjocka sockar mm.. Men när man hoppar i vattnet är man nog glad att man har det på sig i alla fall! Jag är minsan lite nervös, det var ju ett tag sen vi dök nu. Men det är skönt att det är vår lilla grupp som ska dyka. Man känner sig riktigt säker tillsammans med dem! Hoppas det är bra sikt i vattnet i dag, det blir ju så mycket roligare då!

image22

Att bara sväva omkring i vattnet, det är SÅ härligt!!

Kommentarer
Postat av: madde

Ja du kan ju gissa vem..:) Du får komma hem till mig och lägga dig på vår gräsmatta och sola med mig. Eller dra till stranden. Där kan man också ligga. Kram

2007-06-20 @ 21:43:46
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0