Shopping

I dag har jag shoppat!!! Det var riktigt kul! David å jag gick på stan mellan fyra och sex, ganska länge för att va oss. Men det blev lite inköp oxå... Först köpte jag ett turkost linneTeam Sportia som passade jättebra till shortsen jag fick av David häromdagen! Sen bar det iväg till Gina Tricot där vi stannade länge. Hittade massa att prova, en del riktiga botten-napp som hängde som lakan på mig, men en del riktiga toppengrejer oxå! Gick därifrån med ett randigt långt linne, en svart kjol och två stycken tunikor, en turkos och en svart. Likadan modell, men jag gillade den så mycket så jag tänkte hänga undan den svarta lite å använda den sen till hösten... men vi får se hur det går med det =)
Sen köpte vi en liten kofta till Alicia oxå, men den ville syrran betala själv... Å så köpte David ett par jättesnygga jeans-shorts typ... Å ett par tofflor med kapsylöppnare under?! Konstigt men sant!
Sen blev det pizza för mig och sallad för David på Alcamo, smaskens!

Bilder på det inköpta kanske kommer i morgon eller nått om jag får nån bra bild på det...

Kommentarer
Postat av: Linda

den är påväg :)
oj så mkt du shoppat, gina är en finfin affär. vad va de för tunikor? va de dom som finns i tusen färger typ?
I vilket fall så äger i af Alcamo ;)

2007-06-12 @ 20:20:27
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Linda

då vet jag...har 2 sånna o en är svart :)
ja visst är låten bra!!!

2007-06-12 @ 20:50:22
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0