Sommar, sommar, sommar!

Jag älskar sommaren!!! Det är så underbart när solen skiner å det är varmt. I Love!

I går var jag hemma hos mor, far och bror. Jätteroligt! Kul å va där å träffa dem lite. Det är så skönt att ha en trädgård att ligga å slappa i! Första gången på hela sommaren (hitintills) som bikinin åkte på. Kände sig lite blek, men vadå, det är ju det jag ska bättra på!! Men man kunde ju inte ligga för länge, det var ju typ 32 grader på termometern... men en stund pressade jag!!

På kvällen var det dax för grillparty igen. Den här gången men några kompisar från V-landa. Det var mycket mycket trevligt! Vi grillade gott, spelade kubb å andra spel. Perfekt sommarkväll (men undantag för mygg...)

Men vart är solen i dag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0