En till Lista

Vad är klockan? 09.29
Mitt namn som står på födelseattesten: Helena Maria Linnea R
Smeknamn: David brukar kalla mig Älskling, annars har jag inget...
Piercing: Bara ett par hål i öronen
Ögonfärg: De är väl rätt blå
Födelseplats: BB i Eksjö
Älskat någon så mycket så du gråtit: O, ja!
Varit med i en bilolycka: Nej, vill det inte heller
Favoritdag i veckan: Fredag eftermiddag (eller tisdag när det är speedway)
Favoritblomma: Har många, men gerbera är väldigt fina.
Favoritsport att titta på: Speedway, och då är det ju såklart Elit Vetlanda som gäller!
Favoritdrink: Hmm.. är inte så duktig på olika drinkar...
Favoritglass: Chokladglass!!! Smaskens
Disney eller Warner Bros: DISNEY, vilken fråga!
Vilken färg har din sovrumstapet: Ljusgrön med en lite mörkare grön på en fondvägg
Hur många gånger kuggade du på teoriprovet: Ingen faktiskt!
Vem fick du ditt senaste mail ifrån: Från David, det var nått skämtmail såklart :-)
Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på: Om jag absolut måste? Hmm då skulle det nog bli typ apollo eller nått (för det kan man väl kalla affär)
Vad gör du oftast när du är uttråkad: Sätter mig framför datorn eller tv:n eller ringer nån kompis
När går du och lägger dig: Beror på om det är skola eller inte, men kanske runt 22...
Vem kommer att ge en kommentar på detta inlägget: Ingen aning, hoppas nån gör det ;-)
Favorit-TV-program: Planet Earth på ettan har otroligt vackra naturfilmer (på torsdagar kl 21, kolla Emelie, skulle nog passa dig :-)) och sen är Criminal Minds och CSI ganska bra...
Vad lyssnar du till just nu: Mix Megapol, det har precis varit "Jagad", och det är kul å lyssna på.
Vilken är din favoritfärg: Tycker om många olika färger till olika sammanhang, men blå är fint.

Denna lista är snodd av Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0