Bollturnering

I dag har vi för en gångs skull (nu för tiden) varit i skolan å haft idrott. Bollturnering stod på schemat. Det var både roliga och lite mindre roliga tävlingar med. Mindre kul var siamesbasket. man satt ihop två och två och fick endast använda en hand. Något svårt och obekvämt måste jag säga. Roligt var dock kubb inne och blindboll. Vårt lag vann iaf alla grenar utan en, som vi kom tvåa i, så vi vann hela turneringen!!  Så bra är vi ;-) Bra jobbat Madde å Linda!!

I dag fick jag reda på att D:s bästa kompis fått en liten flicka!!! Så kul!! Får se när vi kan åka och hälsa på dem. Det får nog vänta ett litet tag iaf, för bebisen är ju så liten nu och det går så mycket sjukdommar. Vill ju verkligen inte att hon ska bli sjuk. Så det bästa är att vänta några veckor innan besök. Det roliga är att i går gick D å jag å kollade på bebis-saker å köpte en body å en stor nalle, å vi sa att vi får ta nått neutralt eftersom vi inte vet om det blir en tjej eller kille... Men nu vet vi!!!

image80


Ha en riktigt bra fredagskväll allihop. Här blir det tacos å tv-kväll. I morgon är det jobba tidigt som gäller för mig... usch...
Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sluta usha o va glad, tänk va roligt när lönen kommer =) Kanske iofs dröjer ett tag om du oxå får din månaden efter men ändå.

2007-11-30 @ 18:08:52
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Linda

De blev visst så att jag tar de imån istället, men börjat har jag ju gjort...hehe.

2007-11-30 @ 21:16:42
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: evelina

åh vad mysigt med bebis =) här har vi haft bebisbesök hela helgen!

kram

2007-12-02 @ 19:48:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Evelina

åh vad bra det låter! ja de bodde på makadi palace, o var jättenöjda! men de kände ett par som bott där ni bodde med, o de var med supernöjda! var ni där på bröllopsresa?

kram!

2007-12-06 @ 21:09:06
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0