Hemma idag

I dag är jag hemma från skolan. Har fortfarande så ont i ryggen, så jag kännde att jag iaf inte kunde va med å simma å spela tennis. Simningen kan ju kvitta, men tennisen hade jag väldigt gärna varit med på. Men jag kände inte för att åka till Flahult å bara titta på. Bättre att va hemma å få lite nyttigt gjort, tex lite skolarbete.
Måste ju iaf bli så pigg att jag kan va med å rida på fredag, ska bli så kul. Det är ju det jag har längtat efter hela terminen. Får se om jag är med i morgon på lektionen, vi skulle ha step-test å lite grejer. Men det är ju inte så mycket böj och vrid i det, så det kan nog gå!

Har ett inspelat avsnitt av cityakuten och prison break att titta på oxå, så det ska jag nog göra nu!

image75

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: evelina

vad är det du går för nåt?

kul med ridning! vad mkt olika grejer du får testa på, skojigt!?

kramar

2007-11-20 @ 14:42:22
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!

2007-11-20 @ 18:39:44
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: hessel.blogg.se

Ja låten var kanon, måste undersökas närmare :) Kram!

2007-11-22 @ 11:14:43
Postat av: Evelina

Oj va fin dahlia!:D

Ha en toppenbra kväll och kolla gärna in min blogg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0