Konstigt...

...att det är så många som går in på ens blogg å läser fastän man typ aldrig uppdaterar... Ja det tycker jag är lite konstigt i alla fall! Undra vem som tycker det är intressant å se samma sak varje dag?? Men nu får de ju nått nytt att läsa ;-)

Har som vanligt inte nått speciellt kul att skriva, bara sånt som får smurfar att hoppa av glädje (eller vad säger du Linda?) Har varit iväg en sväng på fm med Madde å Linda å gjort en uppgift vi hade i skolan. Det gick väl bra å vi får va nöjda. Gick fort och smidigt.
Sitter nu här å tänker på att jag måste ta tag i mitt liv. Skulle behöva gå ut och röra på mig lite, men vädret lockar ju inte precis. Det är gråmulet och smådugg... Måste vänta på att tvätt- och diskmaskinen ska gå klart först bara, å så kanske man ska laga sig nån lunch oxå. Jaja, vi får se hur em blir. Just nu ska jag ta fram skolböckerna och läsa på lite om anatomin vi ska ha tenta på om ett par veckor. Behövs verkligen pluggas på om jag ska klara det här.
Ha det så bra alla!

Längtar tillbaka trots att vi bara varit hemma en vecka...

image62

Egypten -07

Kommentarer
Postat av: Linda

som du skrev i kommentaren....
höstigt du gjort de här :)
sen kan de ju va så att folk är inne ibland o kollar OM du skriver :)

2007-10-10 @ 16:11:30
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Ida

Fin höstblogg du har nu. :)

2007-10-11 @ 15:38:23
URL: http://zkorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0