Ledig dag!

I dag har jag en skön och ledig dag! Himlen är klarblå och det ser ut att bli kanonväder. Sånt gillar vi! Ska ta mig en promenad sen med Linda, det ska bli trevligt. Alltid kul att slippa gå ensam. Sen måste jag nog ta tag i vår lägenhet här hemma oxå. Det ser ut som en mindre storm har dragit fram... inte kul. Städa är nog det värsta jag vet, det är ju bara SÅ tråkigt... Men samtidigt hatar jag när det är stökigt, och det är ju vi själva som stökat till. Det är ju skönt sen när det är gjort.

Sen måste jag ju säga GRATTIS till mosters lilla älskling som fyller 1 år i dag!! Grattis gumman! Hurra, hurra, hurra, hurra!!!! Paket kommer sen när David blivit av med sin förkylning så vi kan komma å gratta dig!

image64

image65


Ha en underbar dag alla!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så söt hon är din systerdotter. Har det redan gått ett år sen hon födde? Det känns som bara några månader sedan. :)

2007-10-31 @ 22:40:51
URL: http://zkorpan.blogg.se
Postat av: Linda

Jag vill nog inte de längre...ska förstora texten lite bara, den är så liten o kompakt. Kram

2007-11-01 @ 21:17:25
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: evelina

hihi vad söt =) o grattis till henne!

jag kan nog tycka att själva städningen är ok, men det värsta måste väl ändå vara att plocka upp och undan allting hela tiden!? =)

det är ringen i mina drömmar ja =) fiiin va? men det där jag klurar på är en annan sak, en annan ring =)

ha en bra dag!
kram

2007-11-05 @ 14:32:34
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0