Plugg

Sitter här å försöker få in lite anatomi i hjärnan, inte det lättaste, men det ska gå det med. Ska iväg till jobbet om ungefär en timme, så jag har inte så lånt tid på mig att plugga kvar nu. Men man får ta vara på de små stunderna oxå. Ska stänga på jobbet i dag, så det blir en hyfsat lång dag, men de extra pengarna kan jag verkligen behöva. Får ju spara nu tills skidresan vi ska göra med skolan. Det kommer att kosta några tusen så nu är det spara, spara, spara...
Nej nu ska jag återgå till plugget, ska bara bjuda på en bra låt! Beställde en skiva av honom i går!



Enjoy!

Kommentarer
Postat av: hessel.blogg.se

Hej1 Vem är det som sjunger? Bra låt!

2007-11-21 @ 12:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0