Gotland!

Nu var det ett tag sen igen, men det har varit så mycket med jobb, jobb, jobb... Sen var vi ju en sväng på Gotland fre-mån oxå, å var på världens mysigaste bröllop. I em när jag jobbat färdigt så bär det av till Gotland igen, denna gången till medeltidsveckan, men ävne för att umgås med de nygifta å deras dotter, vårt fadderbarn =) Ska bjuda på lite bilder från helgen som var, vill dock inte lägga ut några bilder på brudparet framifrån innan jag frågat dem om lov...
Ha det så bra alla mina vänner, vi hörs om en vecka!



Vi var nere vid havet och tog lite kort...





De nygifta i solnedgången!



Synd att ringen syns så dåligt när bilden är såhär liten... men hon hade en jättefin ring iaf!



David å jag skötte vår uppgift med att ta hand om Agnes under kvällen, även om hon längtade lite efter sina föräldrar ibland =)





Nu har sötnosen fått byta om och David pysslar om henne för fullt!



En fin avslutning på kvällen



Bilder: Jag, David, Jocke

Kan hända att det kommer fler foton på budparet någon annan gång, har några verkliga favoriter som jag inte har visat!

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

åh vad fina kort du tagit! de var jättevackra på sin stora dag, fint att inte ha en vit klänning!

och ni två, ni passar ju super med en liten i famnen =)

kram

2008-08-04 @ 09:53:46
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0