Med dunder och brak...

Ja, precis som rubriken lyder så har skolan börjat igen med dunder å brak... Bland det första våra lärare sa var att vi denna terminen skulle få GOTT om tid på oss till alla uppgifter, så det inte skulle kännas stressigt. I nästa andetag klämmer de ur sig att vi har två dagar på oss att läsa en bok på ca 250 sidor och skriva ett ett litet arbete på fyra till sju sidor.... gott om tid, javisst. Men men, det var väl kanske för att vi skulle vakna till efter sommaren =) Gjorde iaf färdigt uppgiften tidigare idag, fast utan boken för den var slutsåld i affären och bortgömd på bibblan....

Annar kan jag ju berätta att Gotland förförra veckan var jättmysigt. Vi hade inget toppenväder så det blev inget solande eller badande, men däremot åkte vi runt en hel del å tittade. Sen var det medeltidsveckan så vi gick på medeltidsmarknaden och var på tornespel, riktigt kul!


Bild: Jag

Förra veckan var det dax för jobb igen, men bara ett par dagar. Jag hann även med att åka till Ullared med en kompis, vi hade det mycket mysigt. Hon shoppade massa bebisgrejjer för nu är det bara sju veckor kvar till beräknad förlossning, spännande!!! Men det bästa med veckan var nog ändå dagen då jag var barnvakt till Alicia. Hon är ju bara världens goaste =) Å hon börjar bli så stor nu!!!! Tänk, i måndags började hon förskolan, lilla tjejen.

Nä nu ska jag kolla på tv innan sängen kallar. Ha det så bra! Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0