Dålig uppdatering

Det har varit lite dålig uppdatering här på sistone. Har inte riktigt haft varken tid eller lust. Men får väl skriva lite vad jag gjort på sistone. Helgen som gick så var jag å D i Helsingborg med våra kompisar E & A. Vi hade en jätterolig och mysig helg med mycket skatt. Vi gick på stan och mös, var över i Helsingör en dag och gick på julmarknad, jättemysigt. Sen var vi och åt julbord på kvällen. Ja vi hade det toppen, lungt och skönt. Det är mysigt att åka iväg å bara va, inte ha några måsten utan bara ta dan som den kommer å kunna umgås och prata, prata, prata!

                                                            

Bilder: David, David, Jag


Sen har det varit fullt upp med att fösöka göra färdigt julkorten oxå. Jag började (som vanligt) lite sent med tillverkningen, så alla fick tyvärr inte hemmagjorda, men några fick det iaf.



Bild: Jag


I tisdags var jag på mitt nya jobb och kollade in läget lite. Det verkar vara ett bra ställe så jag kommer nog trivas, men det är mycket nytt i början.

Idag har jag varit på stan med syster och handlat julklappar. Vi blev väldigt nöjda med resultatet så jag hoppas att de som får dem oxå blir det =)

I helgen blir det V-landa. Fredagen blir ute i skogen hos N, L & N. Ska bli kul att träffa dem igen. På lördag är det tjejmys hos E och samtidigt (tyvärr) julmys hos J, A & A, men jag får åka lite mellan. På söndag ska jag ut till mor, far och boro och hälsa på dem lite. Så det blir en rolig helg tror jag!

Nu ska jag försöka plugga lite innan D slutar jobbet, för vi ska ut och shoppa de sista julklapparna, bla. de till syrran för de kunde jag ju inte köpa när hon var med.

Ha en bra em!
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

De låter inte så skoj...men man behöver ju inte krama alla man känner nu innan jul, så är ju risken mindre att man drabbas i af...är inte jättepigg som de är nu heller precis. De går sådär me loggboken kan man säga, har inte börjat än. Tänkte ta de i mellandagarna....typ. Hur går de själv? Kram

2008-12-21 @ 20:25:57
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0