Julen är över

Jaha så har julen redan susat förbi. Det gick fort, men det var mycket trevligt. Har haft alldeles fullt upp, men på ett bra sätt då, så jag har inte haft någon lust att sätta mig ner och blogga. Julen har tillbringats med alla nära och kära. Inte alltid man har tid att umgås och träffas hela familjen.

Sen har vi oxå fått massa fina julklappar, tack tack till alla.

Vi har oxå hunnit med att flytta lite. Kom precis till huset med en stooor släpkärra full (och då menar jag FULL) med saker. Allt i förrådet + lite möbler och alla mina kläder. Ja för nu har jag visst flyttat. Jag börjar jobba om en vecka och vi kommer inte åka tillbaka till jkpg innan dess. Känns minsann lite konstigt att D ska åka tillbaka själv på tisdag. Men eftersom skolan inte är slut än så får jag åka tillbaka på torsdag för jag har lektion på fredag. Ja det blir lite åkandes just nu, men men så är det.

I morgon är det nyår. Det ska firas tillsammans med N, L & N. Vi har firat tillsammans de senaste åren och det brukar vara mycket trevligt. Skulle varit ett par till men de är tyvärr sjuka.
Hoppas ni alla får en rolig kväll!

GOTT NYTT ÅR på er!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fick du några skojiga julklappar då???

2008-12-30 @ 21:32:33
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Martina

Alldeles för dålig uppdatering här nu... ;P Hur går det med flytten?? Vill ju dessutom se bilder på ert nya hus ju! O angående min julklapp från Johan så har jag inte fått den än! :O

2009-01-04 @ 15:21:17
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0