Galet!

Just nu är det alldeles galet hemma hos oss. Saker precis överallt å ingenstans, köket fullt med disk å mat efter image86en gigantisk matlagning, David som sitter lugnt i soffan å flinar åt mig å jag som irrar runt i någon sorts förvirring å vet varken hit eller dit... Jag håller alltså på att packa till Vemdalen =) Matlagningen är precis klar, det blev pastagratäng som vi kan äta tills vi mår dåligt, med andra ord blev det vääääldigt mycket. Men jag ska lämna lite hemma hos David så han har nått att leva av oxå ;-)
Men hjälp vad svårt det är med packningen. Vill ju ha med alldeles för mycket, men jag har redan massa saker packade... Jaja, det löser sig nog!
Det ska iaf bli kul att åka iväg å åka lite skidor. Kommer dock sakna David i massor!!!!
Hoppas alla ni andra kommer ha en skön å bra vecka. Jag ska försöka åka lugnt å inte bryta några ben =)
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh vad kul att komma iväg, dock skulle jag inte personligen välja att åka skidor på min ledighet =)

som sagt, ta det lugnt i backarna!

kram

2008-01-05 @ 16:24:22
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Linda

Mmm men tyvärr bor hon kvar i Umeå för tillfället :S Men man har ju nån o rådfråga i af. Hoppas du mår bättre idag och inte blåser bort!! Kram

2008-01-19 @ 09:55:06
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Linda

Japp, vi va på vigslen. Dom va jättefina, allt gick i grönt och vitt och de va hur fint som helst. De va två i våran hemgrupp som gifte sej, de blev bestämt säkert igår att vi skulle åka för vi visste inte om nån hade bil eller ej....
Ska ta cyklen bort och lär trampa på rätt rejält på hemvägen. Har värsta planen om vad jag ska parkera för o slippa cykla in på innegården och allt möjligt...tyvärr. Du är välkommen ner, bara du hpjtar till om du skulle komma nångång när jag är där så jag ser dej ;-)
Ha en fortsatt trevlig kväll, min består mest av kaffedrickande och väntan :S
Kramar!!

2008-01-26 @ 19:30:54
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Linda

Jag tog den fulaste (typ) med mening...fast eftersom vi är rätt så snygga så va den ju inte såjätteful i af :p

2008-02-12 @ 21:48:53
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Linda

Va bra! Jag kände väl mest att eftersom jag är rätt seg och dessutom haft lite småont i huvudet idag så kanske jag inte hade tillfört så speciellt mkt ändå...men ska du gå på sena imån? Jag vet inte hur jag ska göra...

2008-02-18 @ 16:13:07
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0