Dagens bild 20/5-08

Att skriva blogg är verkligen inte min grej, men att läsa andras bloggar tycker jag däremot är väldigt roligt. Men efter mycket tjat från min kära vän Linda, så ska jag iaf försöka lägga in "Dagens bild". Fick en ny kamera av min älskade man i kombinerad 25-årspresent och examenspresent. Så nu är det fullt upp med att försöka lära sig alla inställnigar osv. Förhoppningsvis så kommer jag lära mig en hel del och ta riktigt fina kort, men ni (du linda då du förmodligen är typ den enda som läser) får nöja er med lite halvdana kort i början =)

image89

Bild: Jag

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud

åh så fin bild! vad duktig du är på att fota!

ja det kan ju vara bra att ha gått klart skolan först! Jobbar maken?
Vi har inte börjat än, men åh vad jag vill!! F vill gå ut först innan en bebis men det gör han ju om ca 9 månader nu =)...
annars är allt bra här med =) händer inte så värst mkt =)

kram!

2008-05-20 @ 16:47:22
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: ida

Hej. Jättefina bilder ju! Vad duktigt du är. Vad är det för kamera? Kan du inte ta en bild på den?

2008-05-21 @ 22:42:12
URL: http://zkorpan.blogg.se
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Vilken superfin bild!

2008-05-22 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0