En till...

Idag väcktes jag av att telefonen ringde. Det var ett roligt telefonsamtal, jag blev kallad på ännu en intervju! Det är roligt att man blir kallad, hoppas bara det leder till jobb oxå.

Just nu håller jag på att läsa en bok, "In på bara benet, En introduktion till feministiskt poststrukturalism" Roligt va?! Mmmm precis vad jag tycker, fattar ni? nä inte jag heller, det är det som är kruxet. Men jag behöver inte känna mig en sam, vet att det är fler som kämpar med denhär boken. På tisdag är det över, skönt.

Jag var hos en kompis förra helgen. Hon gillar att titta på massa olika tv-serier och brukar köpa (eller få i present) dvd-boxar av olika serier. Jag har lånat och tittat på hela Förhäxad, det var nog ett år sen eller så. I helgen fick jag med mig de fyra första sesongerna av McLeod´s Daughters. Har sett det lite till och från på tv innan när det gick, men långt ifrån alla avsnitt. Lite kul att se dem från början =) Någon mer som gillar att se på serier??
 
I em har jag varit barnvakt åt Alicia. Vi har haft det så mysigt. Varit i lekparken, matat ankorna, handlat, ätit mat och LEKT i massor!! Det ni, det är mys på hög nivå. Kommer sakna henne och hennes familj så enormt mycket när vi flyttar. Usch, får ont i magen när jag tänker på det. Tur att det är så jättelångt mellan oss sen ändå. Kommer åka till dem så ofta jag kan!!

Nä nu får jag nog återgå till den roliga? boken =)
Ha en bra kväll! Kram


Kommentarer
Postat av: Martina

Serier? Visst. Scrubs och Vänner i så fall! :D Kul men en intervju till, du är poppis! ;) Lycka till där också!

2008-11-21 @ 20:23:05
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Fru Evelina

åh vad roligt att du fått en till intervju! i vilken stad är jobben?



kram

2008-11-23 @ 13:40:55
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0