Fredag

Fredag idag, det märks. Massa människor överallt som bara vill hem och fira helg, men vem vill inte det?! Jag gillar oxå fredagar, oftast har man något kul att se fram emot, även om det är att bara vara hemma å ta det lugnt. Det är mys mys! Idag får jag dock besök av tre goa tjejer hemmifrån. Det ska bli så kul, å vi ska umågs å bara skvallra, eller vad är det man gör när man träffas, ett gäng tjejer =) Två av dem är redan här å en är på väg, så vi får se vad kvällen bär med sig. Kul ska vi ha iaf!
Hoppas ni andra oxå får en bra helg!
Kram kram



Bild: Jag

ps: jag fick en fråga för ett tag sedan om jag redigerar min bilder mycke, och det gör jag i princip aldrig, är helt enkelt för dålig på hur man gör...

Kommentarer
Postat av: madde

nu på en annan dator ser sidan okej ut...har inte hittat ringen. ska ringa till jlt på måndag å kolla ifall någon har hittat den och lämnat in den till hittegods..men chansen är väl liten!!

2008-11-07 @ 18:15:45
URL: http://madde86.blogg.
Postat av: svägerskan

är detta en omtalade bilden från donnemilen?? i såfall himla fin bild:)

2008-11-09 @ 17:46:29
Postat av: Martina

Vilken härlig bild! Så härliga färger! Höstorange men somrig ändå! :)

2008-11-11 @ 15:48:25
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0