Här är jag

Nu var det längesedan igen.

Kan ju försöka uppdatera er om vad som hänt sen sist. Nyår var mycket trevligt. Vi åt gott å hade en lugn kväll. Satt uppe och spelade kort halva natten så det blev att vi sov över.

Dagarna efter nyår tillbringades mest med att fixa lite i huset. D målade ett rum och vi flyttade in lite möbler i det så nu är det klart med möblerna iaf, skönt. Det har oxå blivit några dagar med pluggande, men nu har jag gjort mitt sista skolarbete och det känns så skönt! Har varit i skolan idag och haft en redovisning, har en till på onsdag men det är den sista sista. På fredag om en vecka tar jag examen, härligt!!

Jag har börjat jobba oxå, började i onsdags. Det känns bra men det är mycket nytt nu i början så man är trött på kvällarna.
Ikväll ska jag å D upp till syrran å hennes familj och träffa dem lite. Det ska bli så kul, längesedan nu. Kommer sakna dem massor, eller rättare sagt, saknar dem redan massor när jag bor i V.landa. Men jag får åka å träffa dem så ofta jag kan.

Dax att dra ner till stan för att klippa mig lite. Ha en bra helg.



Bild: Jag

Kommentarer
Postat av: Martina

Woho! Hon lever! ;) Jag hade nästan gett upp hoppet om den här bloggen nu ju... haha. Nä'rå, men kul att du hittat hit igen! :) Fina bilder du har lagt in också! Har ju varit massa fina dagar nu med snö och sol, men jag har minsann fått hålla mig inomhus :( Nu börjar rösten dock sakta återvända! Lycka till med din redovisning och god fortsättning! Kram

2009-01-09 @ 18:18:28
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0