Att göra...

Idag blir det ännu en fixardag här hemma. Har ju lite att fixa med i veckan. Igår var jag och Alexander och köpte nya blommor till krukorna ute. De var heldöda så det behövdes verkligen nya. Blev supernöjd så jag hoppas de håller ett tag nu. Ska ta kort och visa senare...

Det är lite fix nu när man ska göra något när man har en son som kryper omkring och väldigt gärna vill vara med och hjälpa till =) Eller som igår när vi var ute och jag planterade så hade jag lagt ut en stor filt med massor av leksaker. Men det var ju inte alls kul. Stenarna, gräset och att mosa sniglar med fingrarna, DET var kul!

Igår var min bror här på em/kvällen och hjälpte oss att flytta lite. Vi skulle, eller ja nu har vi ju, bytt plats på två rum. Så nu har jag och Alexander att göra idag. Sätta dit alla hyllplan i bokhyllorna + att packa upp alla böcker och allt annat som ska vara i skåp och lådor. Själva möbleringen i rummen är jag dock jättenöjd med. Hoppas att vi kan utnyttja rummen mer nu.

Fick lite bilder av min bror igår som han tagit på Alexander. Det är så roligt att ha. Man vill ha ALLA blider som finns på den lilla busen.



Puss på dig mamma

Bild: Min bror Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0