Sotaren

Här är det fullt ös nu på morgonen. Det är Alexanders bästa tid då han är riktigt pigg och glad och kan sitta och leka, leka, leka och far runt i hela huset. Just nu är det gåstolen som far runt här =)

Idag kommer sotaren hit. Han skulle komma någon gång mellan 9-12 vilket innebär att vi snällt får sitta hemma och vänta tills han kommer. Bra att de kommer och sotar nu innan vi börjar elda massor. Vi har både öppen spis och en kamin, så här eldas en hel del på hösten/vintern, det är ju bara så mysigt!

Inatt har Alexander sovit sitt bästa på hur länge som helst. Inte en enda gång har han varit vaken och "ropat" efter nappen. Jag har dock varit inne och tittat till honom hur många gånger som helst och undrat varför han inte vaknat, haha. Sen har jag kollat blöjan också för jag vill inte att han ligger med bajs i blöjan, så två gånger har jag fått byta blöja men då har han sovit så djupt så han inte vaknat, trots att jag burit ut honom till skötbordet och tänt lampan... Sen vaknade han vid kvart i sju så jag är riktigt riktigt nöjd med natten!


Kommentarer
Postat av: therese och oliwer

oj behöver du byta på han 2 gånger på nätterna?

innan hade vi eye Q men när det tog slut bytta vi nu till eskimo kids som va betydligt billigare (88 kr istället för 300) det funkar verkligen så det kanske är värt att testa?



hihi ja hans pappa hade beställt den, är väl inte så jätte förtjust i sådana kläder men han måste ju får bestämma lite också :)

2010-08-18 @ 09:07:05
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag hoppas du nån gång kan förlåta mig.... Tionde bilden: http://maartinaa.wordpress.com/2010/08/18/vart-brollop-del-5-festen-1/

2010-08-18 @ 20:57:17
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Evelina

Ja jäklar vad det regnade ett tag idag!!



Hihi jo E klättrar på ALLT han med me har peppar peppar klarat sig från bulor och blåmärken. Vet inte om det är för att han är så stadig sen länge?



Många kramar

2010-08-18 @ 21:29:59
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0