1 vecka

Ja nu är det en hel vecka sen jag bloggade. Har inte haft tid, ork eller lust. Men nu kör vi igen =)

Veckan som gått har varit fullt ös, lite kortfattat: tandläkare, läkarbesök x2, babysim, ankmatning, julmys på jobbet, föreläsning, mys med mina tjejer, snö, pulkaåkning, julmarknad, städning, en släng av magsjuka och lita annat smått och gott.
Just idag är det sjukstuga här hemma - igen - . Denna gången är det Alexander som står för sjukdomen. Han har fått feber inatt och är riktigt snuvig och hängig stackars liten. Har suttit med honom i famnen, bredvid hans säng och lite överallt inatt. Inte lätt att sova när man är kokhet av feber och så täpt av snuva. Men efter några timmar, lite alvedon och nässpray så sov han en sväng i alla fall.
Nu ligger han däckad i sängen och jag hoppas han kan sova länge så han vilar sin lilla kropp. Själv ska jag nog också gå och vila ögonen en stund.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sjukdomarna går bara runt runt. Här är det oxå sjukstuga. Hoppas Alexander kryar till sig fort! Kram

2010-12-09 @ 14:24:54
Postat av: Helena å Xander

Är ni fortfarande sjuka stackare. Det har hållt i sig länge nu hos er. Hoppas ni piggar på er snart.

2010-12-09 @ 20:55:49
URL: http://hemmyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0