Är på semester

Det är riktigt dålig uppdatering av bloggen nu, jag vet. Men jag är på semester ;-) Har inte riktigt tid och lust att sitta framför datorn då. Vi har haft fullt upp med att umgås med syster och hennes familj i deras stuga i Torekov där vi har varit ett par dagar.

Just nu ligger jag i sängen på ett hotell i Halmstad. Ska bli lyxigt att bo på hotell ett par nätter nu (fast hos syster kändes det som hotell så uppassade med mat och så vi blev där...) Vi har precis kommit hem från ett restaurangbesök med god mat. Alexander sover gott sen ett par timmar tillbaka och jag ska snart göra detsamma.

Lovar en mycket utförligare uppdatering när vi kommer hem och som det ser ut nu så stannar vi till måndag kväll (minst).

Kram på Dig!

ps. måste bara säga att Alexander har tagit ett par krypsteg nu *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0