Innedag?

A sov faktiskt helt okej inatt, skönt för honom, och för David och mig. Nu har det varit fullt ös i några timmar, så snart är det dax för första sovningen för honom. Näsan rinner för fullt så det får nog prepareras med lite nässpray innan...

Idag lyser solen och det är klarblå himmel. Jag vill ut ut ut, men vi får se hur det blir med det. En liten promenad iaf kanske, men det får bli en lugn sådan i så fall för jag känner att Alexanders förkylning har smittat av sig en del på mig. David var också väldigt förkyld idag. Men bättre att det kommer nu så vi blir pigga till nästa vecka då vi ska åka iväg! Längtar!

Hoppas solen lyser på Dig idag!

Kommentarer
Postat av: faster

pussa på älsklingen ifrån mig.. stackars alla i fam G. aldrig roligt att va förkylda. A.s kusse är också lite snorig fast mest på natten. han vill helst sova på sin mamma eller pappa då.

är super avis att ni ska till gotland. hoppas att ni får finfint väder då:) ha en bra onsdag. KRAMEN

2010-06-16 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0