Uppdatering

Oj oj, här råder det bloggtorka. Men jag skyller lite på att vi haft fullt upp i helgen + att vi har en liten son här hemma som är dunderförkyld och inte vill bli lämnad i två sekunder och helst sover i famnen för annars täpper det igen så i lilla näsan. Men nu sover han uppbullad i sängen, men hur länge får vi se. Hoppas på ett par timmar - för hans skull. Han skulle behöva det!
Nog om det. Orkar inte skriva ett länger inlägg om helgen, men lite kortfattat:

Fredag: Mata ankorna, umgås med goda vänner, städa, bilspeedway i ösregn

Lördag: Kalas för mig - min bror, syster med familj, mamma, pappa och farmor var här. Vi hade en riktigt mysig dag. Så roligt att alla kunde komma!

Söndag: Långpromenad hela lilla familjen med en skrik/gnälladen Alexander nästan hela vägen, lite fix i trädgården, tacos, slappa

Lite bilder har jag också att bjuda på!

Småkusinerna med sina pappor

Stora kusinen med min farmor

Blåser ut alla 27 ljusen

Sötare än sötast!

Bilder: Jag och David


Kommentarer
Postat av: Martina Kallin

Ingen fara, jag vet att bror din har bilder på dig! ;)

2010-06-14 @ 12:19:58
URL: http://martinaa.bloggworld.se
Postat av: Evelina

GRATTIS!! i efterskott :-)

Mysigt med kalas!



Hihi ja de ändrar ju sina sovrutiner lite då och då, man får njuta när man har det lite väl bra och tänka på att det ändras när man har det lite sämre ;-)...



Kram!

2010-06-14 @ 18:24:21
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0