Vagnhäng

Å vilken härlig dag vi har haft idag! Träffat föräldrargruppen, iaf mammorna och barnen. Först var det gott fika hos Johanna och Theo. Barnen pratade på med varandra, så söta! Fullt ös var det! Sen var det dax för promenad i det härliga vädret. Vi gick en lång lång sväng så nu är jag minsann lite röd på axlarna =) Alexander var riktigt trött efter leken inne så han somnade så fort jag la honom i vagnen. Vaknade lagom tills stannade utanför Johanns hus igen.
På vägen hem sen var han hur glad och pigg som helst!



Gladfis i vagnen på vägen hem, han har fått in ett riktigt vagnhäng =)

Bild: Jag


I kväll har min mamma och pappa varit här och ätit lite. Vi har pratat lite om helgen då de ska ha hand om Alexander när vi åker på ännu ett bröllop!
Mamma fick lägga Alexander och det gick hur bra som helst. Han känner ju igen sin mormor och morfar så det är skönt. Vi har ju turen som har både mormor/morfar, farmor/farfar så nära så de kan träffa Alexander ofta så han lär känna dem väl.

I kväll ska jag lägga mig tidigt hade jag tänkt, så jag är riktigt laddad inför i morgon. För då är det ingen vanlig dag... ;-)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, skön "kromad armbåge" han kör med där =) Niilo är 6 månader, fyller 7 månader den 12 juni. Börjar bli full fart här hemma!

2010-06-03 @ 21:31:21
URL: http://attvarakajsa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sötnot! sådär hänger ella i sin vagn också ;-)

tänderna kommer säkert snart ska du se, de kan ju dregla och sutta massa utan att det beror på tänderna... Men allt mellan 5-12 månader är ju vanligt för första tanden!



Skoj med bröllop, igen :-)



Kramar

2010-06-03 @ 21:50:45
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: faster

nej för det är helenas födelsedag.. hurra hurra HURRA.. grattis gumman, hoppas att du får en bra dag imorron.. många kramar från oss i götet.. ses snart igen:)

2010-06-03 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0