Förkyld

Lille skrutten är så förkyld. Hostar å snorar å har sig, stackarn. Nu vill vi ha en frisk liten pojk här hemma. Har varit lite mycket nu med förkylningar å magsjuka...
Idag var David ledig. Han är mellan två jobb som han själv säger. Slutade i Jkpg igår och börjar i Vetlanda på måndag - spännande. Ska bli så skönt att ha honom närmare, både för honom å för oss. Slippa åka 16 mil i bil varje dag å komma hem vid fem-halv sex på kvällarna, nu kommer han va hemma vid lite efter fyra, härligt!

Vi var på BVC idag för att mäta å väga lillen. Han hade gått upp VÄLDIGT bra i vikt denna månaden. Förra månaden var det lite för lite, men det hade han tagit igen nu, så nu väger han stadiga 6705g tror jag det va, å var 64,2 lång. Växer så det knakar.

Ikväll blir det en lugn kväll. Plutten är lite gnällig men det beror på förkylningen, så vi ska bara mysa i soffan å titta på lets dance/så ska det låta/hockey =)



Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: emlan

ååå..han har den fin stjärnbodyn på sig:)

2010-03-27 @ 07:56:12
Postat av: Madde

Va kul att du börjar skriva lite igen.. Jag ska genast börja följa här!! Kram till dig och alexander. Snart kommer jag till " sketlanda" och hälsar på igen. Var ju så trevligt förra gången!

2010-03-27 @ 08:15:59
Postat av: Martina

Woho!! Välkommen tillbaka! :D Precis det jag väntat på så länge! Det finns fler än du som vill följa Alexanders utveckling! :)

2010-03-27 @ 21:17:01
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Helena

Emmeli: Ja det har han, får klä han i den i påsk så du får se den live =)



Madde: Jupps det var det verkligen, får vi gör snart igen!



Martina: Så kul =)

2010-04-01 @ 14:37:42
URL: http://hemmyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0