Helgen som gått

Nu har det gått ännu en helg. Galet vad fort det går! Alexanders feber var borta i lördags - skönt! Det enda positiva med sprutfeber är att det oftast försvinner ganska snabbt.

I lördags var det en skön hemmadag. Jag var lite krasslig på fm, men det gav med sig sen. Trodde nästan jag hade fått magsjuka, men det var det som tur var inte!
Det mesta av lördagen spenderades ute i trädgården. Det var underbart väder så jag njööööt =) Alexander tyckte oxå det var riktigt härligt att va ute. Det jag dock tycker är lite svårt är att veta hur mycket man ska ta på de små liven nu när värmen kommer...



Alexander sov så gott i vagnen ute.

Bild: Jag


I går, söndag, var vi i Göteborg hela dagen. Vi träffade Daivids syster med familj. Första gången vi träffade deras lille Ville som bara är två veckor gammal. Han var så liten så liten. Kommer verkligen inte ihåg att Alexander har varit SÅ liten, men det har han ju =). Det var jätteroligt att träffa dem och vi hade en riktigt mysig dag. Åkte även till kungsbacka för att kolla lite på outleten som ligger där. Hittade dock inte några större fynd... David som fyndade mest! Vi gick till en "vanlig" inter sport butik och där hittade jag världens sötaste puma-skor till Alexander. Nästan exakta kopiar av de David har, så de fick såklart följa med hem. Ska visa bild på dem någon dag...

Här kommer ett par andra bilder från helgen istället:



David har fullt upp =)



Stor och liten

Bilder: Jag


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi så sööööta! Tänk när, OM man får två nån gång, vad kul det kommer vara :-)



Tänkte på en sak, det med Davids magsjukdom! Jag har en vän med samma sjukdom tror jag.



Det blev scandic crown för oss!



Kram

2010-05-24 @ 11:45:28
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0