Sol, bad och promenad

Sol, det har varit SOL här! Inte idag dock, men igår. Härligt! Alexander och jag tog tillvara på solen och gick två promenader. En på morgonen och en på eftermiddagen. Härligt! Kan man använda ordet härligt för mycket? Inte när det gäller sol iaf, den är HÄRLIG ;-).

Idag har det varit babysim. Sista för denhär terminen, synd. Men vi har tänkt att gå på fortsättningskursen i höst, Alexander älskar att bada. Det märks sån skillnad från när vi började på badet, tills nu. I början "hängde han mest med" i vattnet. Rörde sig inte så mycket utan tittade mest. Nu är det fullt ös som gäller. Plaskar med armar och ben och simmar för fullt. Älskar att dyka och busa i vattnet. Nu gäller det bara att hålla i dethär med badet så han inte glömmer bort för mycket tills höstterminen.



Såhär snygg var A idag!

Bild: Jag


David kom hem tidigt idag, mys. Alexander älskar att vara med David, så de har busat massa här hemma. D har oxå grillat, så gott! Så nu sitter jag här i soffan och är proppmätt. Alexander sover sen ett par timmar tillbaka, snart jag oxå =)



Bus med pappa nu ikväll ♥

Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: Linda B

snyggaste outfiten i stan...utan tvekan :)

2010-05-13 @ 12:41:53
Postat av: Martina

Sicken tuffing!! :D

Har inte kollat in här på flera dagar så kul med mycket läsning! :) Har fullt upp med mitt här hemma, det närmar sig nu... :S

2010-05-13 @ 18:53:07
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Så söt.

2010-05-15 @ 07:52:15
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Marlene

Vilken fin dress och söta skor han har! :)

Hoppas att du har en bra helg!

2010-05-15 @ 10:08:47
URL: http://bymarlees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0