Tänka sig hur det blev =)

Igår satt jag här och tänkte tillbaka på min förlossningen, på systers lilla knyte som hon precis har fått, och på Emmelis lilla skrutt i magen. Pratade med Emmeli länge länge i telefon igår och vi diskuterade bebisar och förlossning osv. Det var ju några veckor kvar till deras lile skulle titta ut men hon hade lite föraningar om att den skulle komma tidigare, oj så rätt hon hade. Idag tittade lillskrutten ut! Det blev en liten pojk där oxå, vilket grabbgäng!

Så STORT grattis Emmeli och Fredrik till ert lilla knyte! Längtar efter att få träffa honom och er.

Tänk vad vi har mycket roligt att se fram emot den närmsta tiden. Vi har fått två små syskonbarn som vi redan älskar massor fastän vi inte har träffat dem. Längtar tills vi får träffa dem och Alicia såklart, det var så längesedan jag träffade henne, min lilla sötnos som är storasyster nu!

Vi har två bröllop som vi ska gå på innom kort och det ska bli otroligt kul! Att få vara med på en sådan dag är hedrande! Sen ska jag fotografera på ett bröllop i slutet av sommaren, lite nervös, men glad att jag blev tillfrågad.
Kram på Er!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh så mysigt med bebis! Och bröllop också för den delen :-)

Har ni några planer på syskon?



Hehe testa att gå spökhotellet med enbart TVÅ stycken i det där tåget. Jag vette fasen vilket som var bäst - att gå sist eller först haha...



Kramar

2010-05-07 @ 20:22:52
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0