Vi har fått ett monster =S

Inatt hände det något, någon var här och bytte ut vår lilla prins mot ett litet monster. Ett vaket mosnster. Han vaknade vid tre och tyckte det var morgon. Det tyckte inte mamman och pappan. Men han var glad och pigg så han låg i sin säng. Sa till ibland och ville ha nappen men annars nöjd. Så man får se det positiva i det hela med att han iaf inte var lesen och skrek.
Vid fem gav jag upp och gick in och la mig i hans rum. Lyfte över honom till mig och runt sex-tiden så somnade vi till och sov drygt en timme. DET var gott kan jag säga =)

Nu har vi varit ute på promenad med Linda och Casper. Vi mötte upp Emma med Leo, Meya och Ronja så gick vi till en lekpark så de stora barnen fick leka av sig lite. Alexander fick testa gungan för första gången, men han var lite liten än.

Nu ska vi snart äta lunch, sen hoppas jag plutten vill sova lite, för det vill jag, haha!



Vårt älskade lilla monster ;-)

Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: therese och oliwer

ja den mössan är jätte söt :)



Va skönt att han inte äter på natten, men oj va han orkar vara länge där klockan 3 då, buse :)



Oliwer sover också bra från 19-06/07 äter inte heller men ibland kan han vakna och vara ledsen men då är det bara att klappa han lite på kinden så somnar han om (tar inte napp). han sover också i eget rum och det är så skönt :)



Han äter välling när han går upp vid 7 tiden och sen varm mat till lunch, gröt till mellanmål, varm mat till middag och sen välling innan natten..

skönt att slippa ersättningen.



kram

2010-05-17 @ 13:12:11
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0