Blöjtips

Jag fick tipset av en i föräldrargruppen att använda Willys egna blöjor. Vi har nu gjort det ett bra tag och är supernöjda. Dock använder vi Liberos blöjor på natten då A har varit dålig i magen nu ett tag, men innan dess så funkade Willys även på natten.

Nu har de extrapris på Willys blöjor här i vår butik och jag gissar att de har samma erbjudande nästan överallt. I vanliga fall kostar ett paket vanliga blöjor 69kr och ett paket byxblöjor 79kr, billigt bara det.
Nu har de två paket vanliga blöjor för 69kr och två paket byxblöjor för 79kr. Galet billigt enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att se att du gör reklam för blöjorna och butiken :)

2010-11-10 @ 08:47:33
Postat av: Helena å Xander

Hehe ja Sofia, visst är det! Jag som är en Maxi-tjej... Men det blir mest Willys nu för tiden för det är ju faktiskt billigare där...

2010-11-10 @ 13:01:06
URL: http://hemmyh.blogg.se/
Postat av: Therese - Colins mamma

Sådant är ju toppen att önska sig. Det är ju bra med annat än leksaker :)



Spännande med ett-årskalas! Ska bli riktigt roligt, är ju lite extra speciellt.



Kram på er

2010-11-10 @ 13:15:24
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese
Postat av: Evelina

Men OJ så billigt!

Min vän veronica köpte också de på willys men de är så himla stora vid låren så jag tror att de inte passar så bra på E just av den anledningen. Men kanske ska köpa och testa, det var ju verkligen superpris!



Och du, TACK SÖTA ni för det fina födelsedagskortet! Det kom på posten idag och jag blev alldeles varm i hjärtat. Tusen tack!



Och många kramar :-)

2010-11-10 @ 13:29:44
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0