God Morgon Torsdag!

Här har vi varit vakna en stund. Hunnit säga hejdå till pappa innan han åkte till jobbet och nu har vi precis ätit frukost. Alexander är i full gång med att leka och jag passar på att surfa runt lite.
Natten har varit sådär, eller sämre än på länge faktiskt. Tre gånger har jag varit inne hos A och det var länge sedan jag behövde gå in till honom. Men men, det går ju upp och ner. Tre gånger är ingenting mot vad det var innan!

Dagen bjuder på både roliga och tråkiga saker. Om en timme ungefär kommer det hit en kompis till Alexander, hans mamma och deras två hundar. Under förmiddagen kommer också en kille från Securitas som ska kolla vårt larm som det varit lite knas på ett par dagar.
I eftermiddag är det STÄD-DAX, där kom det tråkiga för dagen, haha. Men det blir skönt att ha det gjort sen till helgen då det är mycket annat att fixa med.

Nu ska vi hoppa ur våra pyamas både jag och lillen så vi är redo att ta emot våra kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0