Kalashelg

Nu har vi haft kalas för mamma i dagarna två. Igår var det familjen som firade, tyvärr var syrrans lilla Isac sjuk så han och hans pappa kom inte, och idag har mammas alla syskon firat henne (hon har måååånga), och vi i familjen också såklart. Det har blivit mycket god mat och tårtor. Har nog ätit mat för en hel vecka nu tror jag.

En mycket rolig och lyckad helg. Roligt att träffa mina syskon och Alicia, blir inte så ofta nu för tiden. Men nu är det bara två veckor till nästa kalas!!!

Har faktiskt haft med mig kameran båda dagarna så lite kort har det blivit men jag visar i morgon.

Just nu sitter David och jag och slappar i soffan. Jag med foten i högläge med ispåse på. Jag snubblade på en matta och föll raklång i backen med foten under mig, så min stortå är dubbelt så stor och ill-lila. Härligt...

Hoppas du haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Therese - Colins mamma

Hihi, ja det har vi nog! :) När han väl får grepp om det så går det nog fort.



Mysigt med kalas. KRAM

2010-11-07 @ 21:06:36
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese
Postat av: Evelina

Men AJ! Hoppas det snart blir bättre vännen!

Många kramar till er och tack för fina ord!

2010-11-07 @ 21:51:47
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0