Mössa

Jag har letat hur länge som helst efter en vintermössa till Alexander. Här i stan där jag bor finns det verkligen inte något som jag gillar. Men i helgen var vi i Jönköping på kalas. Vi åkte då lite tidigare för att hinna in en sväng på Ikea. Efter Ikea fanns det lite tid över så vi sprang in på A6 för att leta mössa. Första affären vi gick in i var Stadium. När vi kom fram till barnmössorna så hängde det hur mågna fina som helst på väggen. Hade kunnat köpa med mig fyra fem stycken hem, haha.
Efter lite provande på Alexander valde vi den som vi tror komme få sitta kvar på huvudet utan att bli bortryckt =). Denna mössan blev det:

Denna mössan var också jättefin men tror inte den hade fått sitta kvar på huvudet...

Bilder lånade från Stadium

Så nu kan vintern komma för nu är alla vinterkläder inhandlade! Det enda som saknas är en pulka men det önskar han sig i födelsedagspresent ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0