Gårdagen i Ullared

Ojoj vilken shopping det blev igår. Vi köpte så mycket saker =). Blev en hel del julklappar till alla "våra" barn och födelsedagspresenter också för den delen. Är ju många barn som fyller år nu.
Sen blev det en hel del kläder till Alexander. Hittade också ett fodrat regnställ till honom som kommer bli toppen nu till hösten/vintern. Dock fanns det inga strumpor till A, ingen mössa och inte något fleece underställ som jag hade tänkt. Men det får vi hitta någon annan stans istället. Det mesta vi hade tänkt hittade vi.

Vi köpte ett par vinterskor till Alexander också, hittade ett par goa PAX-kängor som jag tror kommer värma hans små fötter i vinter. Sen köpte vi ett par ulltofflor som han kan ha när vi ska ut och bara åka vagn och då inte behöver ha skor på sig.

Jag köpte en höstjacka till mig som jag ska ha på jobbet, 350kr för en jacka är helt okej pris. Sen blev det massa smått och gott också såklart, ljus i mängder, en väggklocka, miniradio till badrummet och en till tvättstugan, dvd-filmer, strumpor till både mig och David och ja, lite smått och gott som sagt.

Eller inte så lite. Vi köpte två fulla kundvagnar och sex korgar med saker, haha. Lika mycket köpte våra kära kompisar som var med, så det var FULLT i bilen när vi åkte hem. Hela bagaget var fullproppat + att vi alla satt med saker i våra knän och vid fötterna =)

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är precis så det ska va när man varit i Ullared! Man kan ju inte åka därifrån med en liten ynka plastkasse eller så. Nä, ska det va så ska det va! :)

2010-10-17 @ 13:53:55
URL: http://maartinaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0