Jobbet

Sitter på jobbet och har en liten stund ledigt så jag tänkte skriva ett par rader. Det blir lite dåligt med bloggandet nu när man jobbar. Först och främst är det för att jag vill umgås med Alexander så mycket som möjligt när jag kommer hem från jobbet och likaså de dagar jag är ledig.
Sen finns det inte jättemycket att skriva om de dagar jag jobbar, jag jobbar ju bara =)

Men igår var det en ledig dag med fullt upp. Vi träffades i vår föräldrargrupp på förmiddagen och tog en långpromenad tillsammans. Det var riktigt härligt väder ute. Alexander sov som en stock hela promenaden, men så fort vi stannade vaknade han.

Vi stannade till på ett fik och köpte med oss en macka och sen gick vi tillsammans till öppna förskolan. Där åt vi vuxna våra mackor och barnen lekte med "varandra". Alexander var dock inte så intresserad av de andra barnen, han bara gick och gick och gick. Det är ju SÅ roligt nu att gå tycker han.

Sen var det dags för de små att äta lite. Så smidigt att vara på öf där det finns stolar och micro och allt man behöver.
Efter maten var det mer lek som gällde.

Det är så roligt att träffa de andra mammorna och barnen. Nu närmar sig ettårsdagen för alla och vi pratade mycket om hur det var den första gången vi träffades och hur alla har utvecklats.

Nu är rasten slut för mig. Tog lite bilder igår som jag lägger upp ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0