SM GULD

Ja igår var det då SM-final i speedway. Jag hade personalmöte på kvällen så jag var lite smått stressad. Fick gå lite tidigare för att hinna till första heatet började, men jag hann. När jag kom dit satt Alexander och David redan på plats och det dröjde bara en liten stund sen sov Alexander gott i min famn, dock UTAN att ha druckit sin välling. Den ville han absolut inte ha. Men efter en stund så drack han den i sömnen iaf =).

Speedwayen gick hur bra som helst, spännande var det dock. Men redan i heat 14 så säkrade Vetlanda segern. Så härligt!!! Vilken stämning det var där. Efter mycket hejjande och applåderande så åkte vi hem med den sovande lille killen. David åkte ner på stan för lite mer firande och jag tittade på sporten på tv, haha.

SM-GULD till Elit Vetlanda!



Bild lånad härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0