Tänder och hjärtekul

Härliga lördag. Solen skiner och Alexander är feberfri! Han har haft feber nu i två dagar, men ingen snuva, så vi gissar på att det var tänderna som ställde till både det ena och det andra. Nu är det nära nära att det spricker igenom en till tand där uppe. Hoppas det blir snart för han har ont i munnen, blir ledsen när han biter på saker och när jag borstar tänderna.



Här skymtar man de små tänderna i överkäken som är så svåra att få med på kort. Snart blir den en till som sticker fram =)

Bild: Jag

Om en stund ska hela familjen iväg på hjärtekul. Det är "mitt" tjejgäng och deras små familjer (de som har) som ska träffas och ha det superkul. Vi ska spela tennis/bordtennsi laga mat tillsammans och bara ha det mysigt.
Vi ska vara i en tennishall så det blir perfekt för alla barn då de kan busa omkring. Vi har gjort detta en gång innan och det var verkligen lyckat. Är så glad att Alexander är pigg idag så vi kan vara med.

Idag har vi annars tagit det lungt hemma, mest för att se statusen på den lille. Men som sagt, han är pigg nu bortsett från ont i munnen. Det har blivit lite plockat och fixat hemma och jag har brännt massa kort på cd-skiva. Jag tar aldrig bort några kort från kameran förrän de är överlagda på datorn OCH brända på skiva. Tur att man har två minneskort till kameran där det får plats drygt 900 kort på varje. Men jag tar en hel del kort. Dock var jag duktigare på att ta när Alexander var mindre. Men det blir kort varje vecka iaf.
Men nu är kameran tom och redo för att fota massor ikväll =)

Hoppas DU får en härlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi det är så sött när de får sina tänder, speciellt de där uppe :-)

Klart jag vill ta mig tid att svara, men ibland räcker ju inte tiden riktigt till haha... Men det är det som är så himla kul med bloggandet tycker jag, att "prata" mer er som läser!



Kramar

2010-10-10 @ 11:01:20
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0