Dåligt bloggande

Jo jag vet att det är lite dåligt bloggande här just nu för tillfället. Men det är fullt upp med jobbet och när man väl är hemma sen vill man ägna all tid åt sin lilla skrutt. Nu sover han en sväng så då passar jag på att skriva lite.

Vi har varit på öppna förskolan idag och lekt av oss lite. Det var första gången denna terminen som vi var där eftersom det oftast krockar med mina jobbtider. Men måndagseftermiddagarna så är det öppet så då ska vi försöka ta oss dit. Alexander tyckte det var superskoj med alla nya leksaker.

De flesta av de andra bebisarna var ganska små och tråkiga (enligt Alexander) men sen kom det en liten tjej, Nova, som kröp omkring. Alexander blev så glad så han kröp fram till henne direkt och gav henne en puss på munnen. Det var så sött och Nova blev så glad =) Sen lekte de tillsammans nästan hela tiden. Nästa vecka måste jag få med kameran!

Gåvagnen är den nya roliga grejen här hemma nu. Den har varit lite läskig innan tyckte A men nu, nu ska han gå med den hela tiden. Fram och tillbaka genom huset. Tur att man har lite yta nu som han kan gå på.

Kommentarer
Postat av: Martina

Går du hemifrån med Alexander utan kameran??? :O Fy skäms på dig!

;)

2010-09-13 @ 19:32:23
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0