Första dagen på jobbet

Ja idag var det första dagen på jobbet. Det gick över förväntan och jag hade riktigt kul. Kändes lite konstigt att vara där och ta hand om massa andra barn än sitt egna som man är så van vid... Tror dock verkligen att jag kommer att trivas där. Supergoa barn och bra personal. Men OJ vad trött jag var när jag kom hem. Blev till att gosa och mysa med min lille skrutt som jag saknat massor idag innan han gick och la sig. Sen har det blivit slapp i soffan.

A har dock inte saknat mig som jag har saknat honom. Han har haft det så kul hemma med sin pappa. De har varit och matat ankor, gått på stan, lekt och busat massor. Ja han var inte så svårsövd ikväll =)

Jo men det blir nog bra dethär med jobbet. Visst hade jag supergärna varit hemma längre, men för Davids skull är det roligt. Han tycker det är så kul och har längtat så efter detta. Jag kommer ju fortfarande få vara hemma halva måndag, hela onsdag och torsdag.

Nu är det härliga helg och jag kommer få mysa massor med min familj. Helgen kommer också bjuda på träff med goda vänner på lördag och dop för kusin Ville på söndag.

Hoppas DU får en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Martina

Kul att höra att du trivdes! Det kommer gå jättebra!! :)

2010-09-04 @ 07:28:48
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0