Ingen träning

Jag hoppade över träningen idag också. Har fortfarande sån hosta som inte vill ge med sig och det blir inte bättre av att anstränga sig. Så tyvärr, ingen träning.

Efter jobbet idag åkte jag hem och åt lite tillsammans med skutten. Sen åkte vi iväg till öppna förskolan. Alexander tycker det är så kul där. Idag gungade han gunghäst, lekte med bilar, bollar och klossar. Sen hittade han en kompis, Gustav, som han busade lite med (och slog lite på huvudet, men Gustav slog tillbaka, haha).
A slocknade direkt när vi kom hem efter några timmars bus på ÖF.

Ikväll har vi varit hos A:s farmor och farfar. Där bjöds det på god kvällsmat, mums. A fick sin välling innan vi åkte hem så han somnade gott i bilen.

Jag och David har kollat på Idol och nu ska jag snart krypa ner och lägga mig, är SÅ trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0