Sovmorgon!?!

Hör och häpna, idag sov Alexander till åtta, ja ÅTTA! Vet inte när det hände senast, typ ett halvårsedan. Jo han har vaknat vid fyra, fem i ett halvår nu tror jag. Men idag sov han till åtta. Dock var han vaken mellan tio och tolv inatt, så det var nog därför han sov lite extra idag. Han har också fått sova bredvid mig hela natten då han var extremt ledsen när han var vaken inatt. Så vi har myst inatt =)

Nu har vi varit på babysim. Gick helt okej idag. Han var lite trött mot slutet så det blev lite tårar i duschen sen, men nu sover han gott i sin säng och jag får lite egentid.

Vi var i Målilla igår, hela familjen, och kollade på speedway. Den minsta i familjen somnade dock innan första heatet ;-). Men oj vad spännande det var. Det slutade bra med två poängs seger för Vetlanda. Idag är det returmatch i hemma, så då står vi där igen och hejjar. Jag tror och hoppas på vinst ikväll!
Vädret är lovande för en kväll ute. Soligt och härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0