Vår onsdag

Vår dag idag har varit lugn. Fortfarade en snuvig Alexander och en hostig mamma, så vi hoppade över babysimmet idag. Vill inte att förkylningen ska bli värre och sen ska vi träffa föräldrargruppen i morgon, så vi laddar för det istället. Nu smittar vi iaf inte längre enligt bvc, så lite leka med kompisar i morgon blir kul för Alexander, han är nog rätt tuttråkad på att bara vara med mig eller David hela dagarna, haha.

Vi busar iaf massor här hemma. Just nu älskar A att bli jagad. Klappar man i golvet och säger att man kommer och tar honom bara tjuter han och kryper iväg och gömmer sig under bordet. Där sitter han och flinar precis som "kom och ta mig då mamma om du kan". Sötunge!

Igår var det stegrekord på 15 steg, idag kan det släga sig i väggen! Jag och A skulle visa David hur duktig han var på att gå när han kom hem från jobbet idag. Jag började räkna stegen och innan han satte sig på rumpan hade han gått 54 steg!!! Stolt eller stolt!?!

Ikväll var det en trött lite kille som inte hade lust med mycket alls. Det blev sängdax redan kvart över sju och då somnade han som en stock direkt. Nu är det idol för mig + att kolla på lite bloggar. David är ute och lastar ved. Han och ett par kompisar har varit iväg hos min morbror och hämtat en kärra med ved. Nu har vi så vi kan mys-elda hela vintern. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad duktig han är!! Tänk vad häftigt att våra små killar GÅR själva liksom ;-)



Kram!

2010-09-23 @ 18:48:30
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0