Klockan 04.50 en söndagsmorgon

Ja vad gör DU klockan 04.50 en söndagsmorgon? Själv vaknade jag av en liten kille som var pigg och glad. Han kunde dock underhålla sig själv till nästan halv sex innan jag gick in. Men oj vad trött jag var... Men det är bara att gå upp, sova får man göra någon annan gång.

Nu har vi lekt i några timmar och jag väntar på att gubben ska komma upp så jag kan gå och duscha. Idag ska jag iväg på klädparty. Det är både Me&I och Blingo som ska visas. Har inte riktigt ekonomi för att handla, men att titta kostar inget. Kan va kul att se vad kollektionerna innehåller i år.

När A var en liten bebis fick ett par coola byxor från syrran som hon köpt på Me&I. Molnbyxor =)

Bild: Jag

Igår var David och jag iväg och åkte skidor. Det var underbart väder, kunde inte fått bättre. Solen sken från klarblå himmel och det var ett par minus. Så skulle det va jämt! Kändes dock att man inte stått på ett par skidor på ett par år, men ner kommer man ju alltid... Men jag blir fegare och fegare ju äldre jag blir och ju fegare man blir desto selare blir man och dåligare skidåkare. Får helt enkelt bli att vi åker iväg oftare!

Nästa år ska Alexander få testa på att åka. I år är han lite liten, men som sagt, nästa år. Jag vill att David ska lära honom åka skidor, vattenskidor m.m, sånt som han gör, så han inte blir lika feg som jag. Tur att David är precis tvärt emot mig där. Vill testa allt!


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Oj de va tidigt att gå upp en söndag men får man leka med en sån fin liten kille klarar man de mesta. Kram

2011-02-13 @ 14:59:44
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0